Geogrilele sunt materiale geosintetice specializate utilizate pe scară largă în proiectele de inginerie civilă pentru a stabiliza și consolida solul, în special pantele abrupte ale terasamentelor. Ele sunt fabricate din diverși polimeri și pot fi sudate din benzi, extrudate, țesute sau din fire împletite. Geogrilele sunt caracterizate de o rezistență la tracțiune de la 20 la 400 kN/m. Ele garantează o creștere semnificativă a capacității portante a solului. Ele pot fi proiectate pentru o durată de viață de până la 120 de ani și sunt rezistente la coroziunea chimică și biologică.
Geogrilele pot fi, de asemenea, utilizate ca parte a geocompozitelor în combinație cu geotextilul nețesut: primul întărește solul, în timp ce al doilea îl separă și îl filtrează. Alegerea unei astfel de soluții economisește costurile de instalare și o face mai eficientă pentru solurile moi.
geogrilele pot fi construite pe pante abrupte și ziduri de sprijin, la un cost semnificativ mai mic decât un zid gravitațional tradițional din beton. De asemenea, datorită geogrilelelor este tot mai redusă nevoia de a utiliza cantități mari de agregate în construcție, ceea ce le face să fie o soluție rentabilă.
instalarea constă în așezarea rolelor de geogrilă pe solul pregătit și nu necesită niciun echipament greu. Se poate realiza în diferite condiții meteorologice.
oferim geogrile cu rigiditate ridicată, ceea ce este important pentru stabilizarea solului pentru a genera retenția laterală necesară. Datorită capacității de a distribui încărcătura în mod uniform, geogrilele reduc considerabil șanțurile lăsate de roți, chiar și în condiții de sol extrem de nefavorabile.
folosim geogrile care sunt foarte rezistente la deteriorarea la instalare, ceea ce este foarte important pentru a rezista la forțele din timpul compactării solului. Durata lor de viață preconizată este de peste 100 de ani.
materialele geogrilelor nu emană nicio substanță periculoasă în mediul înconjurător. Geogrilele permit reducerea la minimum a cantității de agregate și ciment din stratul de acoperire a unui pavaj rutier. Acest lucru are ca rezultat un impact mai mic al producției și o amprentă de CO2 mai mică decât cea a metodelor convenționale, precum și mai puține emisii inițiale de transport, iar necesitățile de reparare și întreținere a suprafețelor în viitor sunt mult mai mici.
Ia legătura cu reprezentantul tău local!