Grupul a fost fondat în 1986 în Suedia și Norvegia. ViaCon este un furnizor lider pe piața europeană axat pe producția și vânzarea de structuri flexibile din oțel ondulat și țevi din plastic utilizate la construcția soluțiilor noastre pentru poduri și podețe, geotehnice și pentru ape pluviale, prin diviziile Bridges & Culverts Solutions, GeoTechnical Solutions și, respectiv, StormWater Solutions. ViaCon oferă soluții inovatoare, competitive și sustenabile
Pe parcursul anului, compania a încorporat câteva persoane cheie la sediul central din Nya Hovås, Gothenburg, Suedia.
ViaCon își dorește să ocupe o poziție de lider pe piețele cheie pe care activează și să fie apreciată și respectată pentru competența și soluțiile tehnice pe care le oferă.
Europa, cu accent pe Centrul și Nordul Europei, este piața principală a companiei ViaCon. De asemenea, ViaCon activează și pe alte piețe, astfel că oportunitățile vor fi procesate pe măsură ce apar. În prezent, ViaCon nu își dorește să se dezvolte la nivel mondial, ci se focusează pe consolidarea poziției sale în Europa de Vest.
Accentul pus pe sustenabilitate se traduce prin faptul că ViaCon dorește să își diversifice oferta de produse pentru a furniza soluții foarte profitabile și a răspunde la solicitările clienților pentru a oferi produse și servicii sustenabile și cu un impact scăzut asupra mediului înconjurător.
Implementarea înaltelor competențe tehnice ale grupului în soluțiile dezvoltate de ViaCon este cheia diversificării și construirii unei competitivități sustenabile.
Provocările existente la nivel mondial impun noi modele de afaceri, lumea se schimbă, iar ViaCon ține pasul cu această schimbare. În anul 2020 s-au elaborat programele și planurile de creștere pe viitor și profitabilitate. Această lucrare a avut ca rezultat revizuirea viziunii și a conceptului de afaceri în care prioritățile strategice sunt clare. Prin intermediul noii structuri organizaționale a grupului, alcătuită din trei unități de afaceri și o funcție operațională consolidată care a fost introdusă în 2021, ViaCon are o fundație solidă pe care să înceapă să construiască.
Ambiția ViaCon este de a-și consolida poziția pe piața europeană și a fi o companie profitabilă. Prin intermediul priorităților strategice, ViaCon își va dezvolta afacerea prin „Bridges & Culverts Solutions”, își va crește profitabilitatea în cadrul „GeoTechnical Solutions” și își va dezvolta afacerea prin „StormWater Solutions”. De asemenea, profitabilitatea va fi crescută și prin direcționarea uniformă a activității spre același obiectiv și prin creșterea eficienței de producție prin noua funcție de operațiuni. Astfel, ViaCon va deveni un jucător mai puternic pentru toți partenerii din societate și la nivel general, compania va dobândi o poziție avansată în ceea ce privește soluțiile pentru viitor în fiecare segment.
ViaCon a pus întotdeauna un puternic accent pe identificarea nevoilor clientului și pe furnizarea de soluții optime și inovatoare pentru fiecare proiect. Considerăm că obiectivul pentru un rezultat final de succes derivă din înțelegerea nevoilor clientului, oferind experiența noastră tehnică înaltă și produse de înaltă calitate, precum și din găsirea soluțiilor optime pentru fiecare proiect.
Grupul ViaCon are peste 35 de ani de experiență în implementarea produselor din producția proprie, precum și a produselor de cea mai înaltă calitate de la partenerii pe termen lung aleși cu mare grijă. ViaCon lucrează constant pentru a-și dezvolta oferta de produse, astfel încât să poată să furnizeze plus valoare clienților săi.
ViaCon a făcut un pas mare înainte în perioada 2020-2021, iar datorită noii strategii, ViaCon va putea să avanseze pe piața europeană prin oferirea de soluții sustenabile și inofensive față de mediul înconjurător. Inovarea are loc în orice domeniu, iar ViaCon continuă să exploreze noi tehnologii care să îi consolideze oferta de produse cu accent pe sustenabilitate. Datorită experienței în oferirea de soluții tehnice, ViaCon va crea valoare pentru clienții săi prin diversificarea gamei de soluții, rentabile din punct de vedere al costurilor.
ViaCon este cu mult mai puternică decât era acum un an. Strategia întărește încrederea companiei că va putea să se dezvolte cu succes și pe viitor și că își va atinge obiectivul de a „deveni furnizorul lider la nivel european de soluții sustenabile pe segmentele de piață pe care activează”.